Snickrat...

Idag har jag snickrat och målat..
Ena gaveln på garaget är nästan klar, ska upp med vindskivor och så ska det målas en gång till, resultatet blev rätt så bra.
Ser mycket bättre ut nu än förut iaf..

Nytt fint virke o ny färg gör mkt :)

Har ont i hela kroppen efter allt jobbande och så var jag på magnetröntgen i igår, Låg blickstilla i en timma, så spände mig nog, vilket känns väldigt mycket i kroppen, är väldigt öm, mer än jag brukar...

Någon gång nästa vecka bör jag få svar på röntgen, hoppas de hittar nåt fel som går att fixa så all värk försvinner, vore sååååååååååååå skönt.....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det hoppas jag med =)



Och fint blir det!

2009-08-20 @ 09:31:42
URL: http://fluffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0