tisdag....

Idag har jag tvättat av svetsen, blev stor skillnad på den.
Men putsade lite för mkt, så esab dekalen blev lite sliten..

Provsvetsade idag oxå, det gick rätt bra!
Men tar ett tag innan man lär sig rätta inställningar på olika tjocklekar.
Svetshjälmen funkade även den bra.
Bilden: Före --> efter


Idag har jag varit med mamma o pappa och kollat på bilar, ev köper de en saab 9-5.
Blir nog bra för dom, den funkar iaf till skillnad mot deras andra :)

Skottade ner snö från taket i söndags, har fortfarande förbannat ont i ryggen efter det :(
Är så jävla trött på värken, jobbigt att alltid ha ont..

Ska på utredning i Strängnäs om nån månad, kommer bli plågsamt.
Visar det på SRS som de tror så blir det steloperation, efter det bör jag få mindre värk. Men kommer inte kunna göra så mkt efter på ett tag, sen när jag får tillbaks krafterna så är det lång rehabilitering som gäller innan man kan röra sig normalt igen....


Är väldigt nervös o orolig för utredningen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0